با تغییر وتحولات جامعه و روابط اجتماعی و الکترونیکی وتخصصی شدن و پدیده برند سازی امور و تخصصی شدن دایره و شعب ودادگاه های رسیدگی کننده وهمچنین پیچیدگی و کاملا تخصصی بودن پرونده های قضایی ، برای حل و فصل مسئله ودست یابی به نتیجه مطلوب و کسب موفقیت در موضوع ، نیازمند مشاوره و همراهی  یک وکیل متخصص ومجرب وبا تجربه می باشد .

اشخاص با مراجعه به سایت موسسه حقوقی وکیل آنلاین می توانند به صورت آنلاین با تیم حرفه ای ومتخصص وکلای دادگستری وقاضی بازنشسته که بعد از اینکه براساس قانون استخدامی کشوری درسن 50 سالگی مشروط  به داشتن  25 سال و بانوان با 20 سال ، خدمت قضایی بازنشسته شده اند و با اخذ پروانه پایه یک دادگستری به امر وکالت ومشاوره قضایی مشغول شده اند، با توجه به نیاز حقوقی شخص وتخصص درموضوع ، از طریق کلیه شبک های مجازی وارتباطی ، در ارتباط بوده و درخصوص اتخاذ تصمیم وانجام اقدامی درست و صحیح واصولی ، ازهرنقطه از جهان ، حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور، به صورت رایگان  مشاوره  نمایند.

براساس قانون قضات دادگاه ها می توانند پس از دریافت حکم بازنشستگی درصورت تمایل ،از تخصص وسابقه وتجربه ارزشمند وگرانبها ی سالها خدمت درامر قضاوت ومهارت و تبحرکسب کرده در این سالها استفاده نماید وبا ثبت نام در سایت وکلای مرکز به آدرس www.23055.ir ، از مرکز وکلای قوه قضاییه درخواست صدور پروانه وکالت نماید که بعد از بررسی صلاحیت وتایید آن ، از مرکز پروانه وکالت پایه یک دادگستری دریافت کنند وبه امروکالت مشغول شوند.

از ویژگی های مشاوره وهمراهی یک وکیل قاضی بازنشسته می توان به موارد بسیارزیادی اشاره نمود که بسیار در کسب نتیجه و صدور رای ، موثر وتعیین کننده وسرنوشت ساز می باشد.

ازعمده ترین ویژگی مشاوره وهمراهی وکیل قاضی بازنشسته ، تجربه و25 الی 30 سال خدمت درمرجع قضایی و قضاوت درخصوص پرونده های بی شمارومختلف می باشد .

از دیگر مزیت های مشاوره با وکیل قاضی بازنشسته ، خبره گی و کاربلدی و قدرت و توانایی درعملکرد حرفه ای او درامر وکالت می باشد .

ازدیگر ویژگی های وکیل قاضی بازنشسته تسلط واشراف کامل به کلیه قوانین ومقررات مدون شده و آرای وحدت رویه متنوع و به روز هیات دیوان عالی کشور می باشد .

اشخاص حقیقی وحقوقی ازهرنقطه دنیا به صورت آنلاین و ازطریق کلیه شبکه های اجتماعی (واتس آپ،تلگرام ، روبیکا، ایتا و… ) 24 ساعته ودرهرساعت از شبانه روز می توانند ازوکیل قاضی بازنشسته، تنظیم شکواییه ودادخواست و نگارش لوایح اعتراضی ودفاعیه را تقاضا نمایند که با امضای الکترونیکی می توانند ازطریق دفاتر خدمات قضایی درمرجع صالح مطرح نمایند.

همچنین اشخاص می توانند جهت انجام هرگونه اعمال سخت و پیچیده و حساس ومهم حقوقی وقبل ازهرامضایی ، از هرنقطه دنیا ودرهرساعت از شبانه روز با مشاوره رایگان از وکیل قاضی بازنشسته ، درخصوص انجام یا عدم انجام و یا قید شروط ضمن قرارداد وپذیرش مفاد یا اصلاح مفاد قرارداد راهنمایی بگیرند تا با انجام صحیح واصولی  آن از سواستفاده ودردسرها واختلافات احتمالی وتضییع حق وتحمیل هزینه وخسارت های سنگین جلوگیری شود.

اشخاص حقیقی ( ایرانیان مقیم خارج از کشور ) و حقوقی با مراجعه به سایت موسسه حقوقی وکیل آنلاین می توانند ازهرکجای دنیا با ارتباط با وکیل قاضی بازنشسته ضمن مشاوره رایگان و بهره مندی واستفاده از تخصص وتبحر وسابقه وتجربه 25 الی 30 سال کاردرمراجع قضایی وقضاوت ، بدون حضور درموسسه ، با مطالعه قرار داد و پذیرش وتوافق برسرمفاد آن با امضای الکترونیکی که درحین ثبت نام درسایت ثنا ثبت نموده اند ، برای اقدام  و اقامه دعوا و دفاع در پرونده  وکالت دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *